maanantai 31. elokuuta 2015

Aika sanoa hyvästit



En koskaan kyllästy tähänkään maisemaan. Tämä on viimeinen päiväni Singaporessa toistaiseksi. Mutta tulen takaisin joskus, vielä jonain päivänä. Olen varma siitä. Siitä huolimatta, että tämä paikka sijaitsee toisella puolella maapalloa, on siitä tavallaan tullut minulle kuin kolmas koti. Tämä viiden kuukauden seikkailu on antanut minulle paljon, niin paljon. Olen oppinut isoja asioita elämästä ja mikä tärkeämpää, myös itsestäni. Olen oppinut arvostamaan elämää ja sitä mitä minulla on aivan uudella tavalla. Joskus on lähdettävä kauas nähdäkseen lähelle. Olen rakastunut elämään uudestaan. Tulen kaipaamaan niitä ihmisiä, jotka tapasin täällä ja joiden kanssa tulin läheiseksi. Olen silti todella innoissani, että pääsen tapaamaan perheeni ja ystäväni ensi viikolla Suomessa. Haluan kiittää niitä ihmisiä, perhettäni ja ystäviäni, jotka jaksoivat pitää yhteyttä, kun olin täällä. Niitä ihmisiä, jotka auttoivat minut läpi vaikeiden hetkien, heitä jotka osoittivat tukensa ja rakkautensa, kun sitä eniten tarvitsin silloin, kun halusin vain luovuttaa. Olen iloinen, että olin tarpeeksi rohkea käyttääkseni tämän tilaisuuden ja hypätäkseni tuntemattomaan, sillä elämä alkaa vasta oman muukavuusalueen ulkopuolella!



Time to say goodbye!

Never get bored to this view either. This is my last day in Singapore for now. But I'll be back sometime, someday. I know that. Though this place is other side of the world, this city still became kind of my third home. This five month's journey gave me so, so much. I learned important things about life and what's more important, about myself. I learned to respect my life and what I have in a whole new way. Sometimes you have to go far to see close. I fell in love with my life all over again. I'm going to miss these people who I met here and who I became really close with, but I'm also so excited to meet my family and friends again next week in Finland. I want to thank all those people, my friends and family, who stayed in contact with me while I was in here and helped me through hard times, showed their love and support when I needed it the most and when I just wanted to gave up. I'm glad I was brave enough to take this chance and take a jump to unknown, because life begins at the end of your comfort zone!


- Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti