maanantai 14. marraskuuta 2016

Päivästä toiseen

Moi!

Viime postauksesta on taas aikaa, mutta eipä tässä ole ihmeempiä tapahtunut, joten kirjoitetaan edes lyhyesti. Viime viikolla muutin hotelliin, jossa asun harjoittelun loppumiseen saakka. Harjoittelua on jäljellä enää kaksi viikkoa, jonka jälkeen alkaa ansaittu reilun kahden viikon loma. Päätin myös lähteä leimanhakureissulle tuttuun ja turvalliseen Singaporeen. Neljän yön pituisella reissulla aion fiilistellä viimevuotista reissua ja ottaa ihan chillisti.

Tänään piti olla töissä, mutta ei ne mua sinne huolineet, koska oon flunssassa ja yskässä. Oli se jo munkin aikakin tulla kipeeksi, sillä melkeimpä koko toimisto on sairastanut saman taudin kuukauden sisällä. Mielummin olen kipeenä nyt, kuin sitten lomalla tai kun palaan Suomeen. Olen tänään sitten tehnyt kaikkia rästihommia, mitä en ole iltaisin jaksanut/ehtinyt tehdä. Kirjoitin koulun vaatiman harjoitteluraportin valmiiksi ja täyttelin valmiiksi muita koulun vaatimia lomakkeita, varasin hostellin Singaporesta, luin AOWD kurssin teoriaa ja nyt kirjoittelen tätä blogia.Olen myös vähän suunnitellut Singaporen reissulle tekemistä, vaikka menenkin sitten paikan päällä ihan fiiliksen mukaan.

Eniten harmittaa tälle viikolle sovitun AOWD kurssin peruuntuminen. Turha sitä on kuitenkaan mennä edes kokeilemaan sukeltamista, jos ilma ei liiku korvissa edes pinnan päällä. Toivottavasti ensi viikolla olen kunnolla terve ja pääsen kurssin suorittamaan, niin pääsisi sitten lomalla nauttimaan pelkästään sukeltamisesta.

Alle kuukauden päästä sitä ollaaankin sitten jo Suomessa. Vaikea hahmottaa, että siellä on jo lunta ja kylmä! Ei se mitään, iskä lupas tuoda pilkkihaalarit mukana, kun tulee mua kentältä hakemaan :D

Tässä taas sekalaisia kuvia, mitä on tullut napsittua.

-Henna


Muuttokuorma. Hyvin liikkui skopolla.

Näkymät parvekkeelta. Rakennukset pilaa maiseman aika hyvin.
Kiva kuitenkin aamulla juoda kahvit ja illalla kattoa auringonlasku.


Maisemat Monkey Hilliltä





Phuket Town


Rawai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti